Известие

Collapse
No announcement yet.

Към колегите с така наречените кристални(лексус тайп) задни стопове......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Към колегите с така наречените кристални(лексус тайп) задни стопове......

    ......имам следния плах въпрос......след автомивка пълнят ли ви се стоповете с вода.......значи вече съм отчаян, всичко е уж уплътнено със силикон, запушил съм всички фуги отвън като нарочно задържах да влезе силикон и навътре, от към багажника фугите и отворите също са олепени и напълно залепени(буквално шпакловани с силикон), но се пълни, и нищо не помага, лошото е че не мога да разбера откъде......на двете коли съм с такива, само десен стоп на червената не се пълни с вода......постоянно вадя крушките да се изпарява водата, тръгна да карам, забравя че не съм ги вкарал, много гадна работа......някой има ли подобни ядове????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    ......имам следния плах въпрос......след автомивка пълнят ли ви се стоповете с вода.......значи вече съм отчаян, всичко е уж уплътнено със силикон, запушил съм всички фуги отвън като нарочно задържах да влезе силикон и навътре, от към багажника фугите и отворите също са олепени и напълно залепени(буквално шпакловани с силикон), но се пълни, и нищо не помага, лошото е че не мога да разбера откъде......на двете коли съм с такива, само десен стоп на червената не се пълни с вода......постоянно вадя крушките да се изпарява водата, тръгна да карам, забравя че не съм ги вкарал, много гадна работа......някой има ли подобни ядове????
    Аз си мисля точно защото стопът не "диша", затова ти се изпотяват.
    Виждал съм на всички стопове и фарове "дренажи" така, че да не се образува конденз.
    Бях си свалял и чистил фаровете на 155-цата като след това ги бях яко залепил. При дъжд и автомивка се потяха. Направих малка дупка, голяма колкото кърфица (~2мм) от вътрешната страна и постепенно изчезна конденза и спряха да се потят.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Баси потенето трябва да е, два от тях събират по 2-3 мм вода, през стъклото се вижда, и каква е логиката само след миене да се "потят".......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Е не са ли ти грозни тея фарове. Мен лично въобще не ми харесват. Виждал съм доста на различни коли и наистина много от тях имат влага вътре и си мислех че е така щото са "made in china" и не са уплатнени. Ама от това което прочетох разбирам че проблема не е в оплатнението ами само в трите думички "made in china"

        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

        Comment


        • #5
          По една дупка правиш в най-ниската точка на фара и това ти решава проблема. Примерно фи3 - абе квато бургия имаш под ръка малка
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Това е краен вариант....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              две дупки са по добре от една ,а като краен вариант можеш да си сложиш оригиналните стопове които не страдат от такива болести и са поне 1000 (хиляда )пъти
              по красиви от тези голф тайп ли бяха какви ли .
              sigpicAlfa 155 2.0 16v

              Comment


              • #8
                Aз на 164-та ей така мазах силикон,мазах и вода,водааа...
                накрая махнах мазалото и всичко си дойде на място(за фаровете имам предвид)
                EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                Suzuki GSXF600 99г.
                Bravo 1.9 8V Multijet

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Това е краен вариант....
                  Не е
                  трябва да има вентилация
                  при теб по някаква причина липсва и това е най-лесното решение
                  освен това не се вижда от никъде
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                    Аз си мисля точно защото стопът не "диша", затова ти се изпотяват.
                    Виждал съм на всички стопове и фарове "дренажи" така, че да не се образува конденз.
                    Бях си свалял и чистил фаровете на 155-цата като след това ги бях яко залепил. При дъжд и автомивка се потяха. Направих малка дупка, голяма колкото кърфица (~2мм) от вътрешната страна и постепенно изчезна конденза и спряха да се потят.
                    А аз пък мисля,че след като се поти значи е влязла влага.Може да е минимално но е влязла.Имал съм такъв проблем и след като открих процепа през който влиза тази влага и го лепнах със силикон се оправи всичко.

                    Ники огледай ги хубаво тея стопове да нямат някъде почти незабележима цепка и оттам да се пълнят...с маркуча като я миеш пълнят ли се?
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #11
                      Стоповете няма да ги махна, щото ме кефят......на тоя етап не мисля и да ги дупча, явно ще търся проблема, и ще мацам със силикона......
                      Мерси за мненията.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                        А аз пък мисля,че след като се поти значи е влязла влага.Може да е минимално но е влязла.Имал съм такъв проблем и след като открих процепа през който влиза тази влага и го лепнах със силикон се оправи всичко.

                        Ники огледай ги хубаво тея стопове да нямат някъде почти незабележима цепка и оттам да се пълнят...с маркуча като я миеш пълнят ли се?
                        Тц!

                        Можеш да си направиш опит - вземи празно и сухо пластмасово шише. Затвори го много добре и залепи със силикон около капачката. След това го сложи в хладлника за няколко минути. Веднага след това го изкарай на парното ..... и така 2-3 пъти. Ще видиш какъв е резултатът
                        След това, както е залепено шишето, му направи 1-2 дупки - някъде и повтори опита.
                        После напиши каква е разликата

                        Ето това е решението:
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        Не е
                        трябва да има вентилация
                        при теб по някаква причина липсва и това е най-лесното решение
                        освен това не се вижда от никъде
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Колеги - на тоя етап знам какво е конденз, колите са били от студено на топло, от сухо на мокро, от дъжд на слънце и обратно......това се получава само след автомивка, иначе никога......и не е конденз, а вода - пълни се с вода......2-3 мм се събира......това ако е конденз, аз съм Дачия......плюс това те си има откъде да си дишат, погрижил съм се за това.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Колеги - на тоя етап знам какво е конденз, колите са били от студено на топло, от сухо на мокро, от дъжд на слънце и обратно......това се получава само след автомивка, иначе никога......и не е конденз, а вода - пълни се с вода......2-3 мм се събира......това ако е конденз, аз съм Дачия......плюс това те си има откъде да си дишат, погрижил съм се за това.....
                            Това е друга бира
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Аз големи ядове брах с тоя конденз като си правих фаровете ГТА...А тогава не валеше дъжд! Беше си яко жега и дори в най-големия пек, те се потяха ли потяха и се събираше бая водица...

                              Та в този ред на мисли и аз бях омазал ОБИЛНО със силикон, който явно беше някакъв боклучив, защото според мен той бе главния виновник за парите във фара....Дефакто...смени силикона с някакъв "квалитетен"

                              Как ги изцерих фаровете...Отварях им капаците и оставях колата на най-слънчевото възможно място с фарове към слънцето И така я държа цял ден...Вечерта като се поскрие слънцето хоп и затварям капаците Процедурата се повтаряше около седмица, докато напълно изгоних (изпарих) влагата, парите от силикона и прочие...

                              А това, че въпросното явление се получава само на автомивка...Според мен има и голямо значение с каква вода я къпеш колата...Студена, хладка, Топла ? Това също съм забелязал, че влияе на запотяването на стъклото
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X